Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için KVKK kapsamında kişisel verileri işliyor ve tarayıcınızda bir takım çerezleri kullanıyoruz,
web sitemizde devam ettiğiniz takdirde çerez politikamızı ve gizlilik politikamızı kabul etmiş olacaksınız.

Çerez Politikamız Gizlilik Politikamız

KRL Bilgisayar Elektronik Mekanik Ltd. Şti.

KRL SİSTEM TASARIM  unvanı ile 1986 yılında kurulmuş olup üretime ilk olarak elektronik cihaz kutuları ile başlamıştır. Endüstriyel metal dedektörleri, güç kaynakları, data hat panoları ve kontrol cihazları üretimiyle sektörde yerini almıştır. 1988 yılı itibariyle elektro-mekanik ve metal işleme birimlerini bünyesine dahil etmiştir. Bununla birlikte elektronik cihaz kutuları, 19’’ bilgisayar kabinetleri ve kabin aksesuarları üretmeye başlamıştır.

Firmamız, müşterilerine teknik ve güvenilir çözümler sunarak bilgisayar ve elektronik cihazların güvenli kullanımları için çeşitli kabinler, panolar ve cihaz kutuları üretmektedir. Bu çözümler, numune aşamasından başlayıp seri imalat ile sonuçlanmaktadır.

KRL olarak amacımız, yurt içinde ve yurt dışında belirli bir kalite seviyesine ulaşmak ve bu konuda ülkemizin yetiştirdiği mühendis ve teknik elemanlarla birlikte sektörde yerini almaktır. Bu kapsamda tesisimiz, maksimum üretim kapasitesi ile faaliyet göstermektedir.

Şirketimiz; muayene, test, deney faaliyetlerini tüm üretim aşamalarında uygulamaktadır. TSE ve Uluslararası standartlara uygun üretimleri gerçekleştirmekle beraber, üretimden paketlemeye kadar ki süreçte, depolama, montaj, denetim aşamaları ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ile yönetilmektedir.

  1. Hammadde giriş kalite ve kontrolü
  2. Müşterinin temin ettiği ürün kontrolü
  3. Kesme 
  4. Delme 
  5. Bükme 
  6. Diş açma 
  7. Kaynak 
  8. Punta 
  9. Tesviye 
  10. Taşlama 
  11. Kaplama 
  12. Boyama
  13. Serigrafi
  14. Montaj 
  15. Müşteri isterlerine uygun paketleme

Müşteri isterlerine uygun, kaliteli üretim ile sevkiyat aşamasına kadar geçen süreçte tüm proseslerin kalite kontrol işlemleri yapılmaktadır. Kalite kontrol işlemleri kalite prosedürlerimiz gereğince belgelenmekte, bu belgeler sevkiyat ile müşterilerimize sunulmaktadır. KRL’nin hizmetleriyle ilgili müşteri ve beklentilerine taahhüttü aşağıdakileri içerir:

  • Uygunluk,
  • Bağımlılık,
  • Bulunabilirlik,
  • Teslim,
  • Hizmet sonrası faaliyetler,
  • Fiyat ve maliyetleri,
  • Hizmet güvenliği,
  • Hizmet sorumluluğu ve çevresel etki.